Oczywistym jest, że chcesz, aby Twoja strona internetowa była widoczna w sieci. Jeżeli stworzyłeś już ciekawą witrynę, spraw aby Twoi potencjalni klienci mogli ją zobaczyć. Najskuteczniejszym a za razem najszybszym sposobem na skierowanie klientów na Twoją stronę, jest kampania linków sponsorowanych. Pozwoli ona wyróżnić Cię na tle konkurencji.
Jak działają linki sponsorowane?
Przeglądarka Google, to narzędzie, z którego korzysta w zasadzie każdy poszukując produktu czy usługi. Wpisując w wyszukiwarkę określoną frazę np. nazwę produktu czy usługi, w odpowiedzi otrzymujemy adresy stron, na których znajdują się treści odpowiadające zapytaniu. Zadaj sobie pytanie – jak często zaglądasz na drugą stronę wyników w Google? Spokojnie, nie jesteś sam. Z badań wynika, że aż 91,5% osób korzystających z wyszukiwarki, przegląda wyniki znajdujące się wyłącznie na pierwszej stronie. Twoja firma po prostu musi znajdować się na pierwszej stronie, aby była dla klientów zauważalna. Kampania linków sponsorowanych, to najszybszy sposób na umieszczenie Twojej strony nie tylko na pierwszej stronie Google, ale nawet na pierwszym miejscu tej strony! Wyobraź sobie jak wielu nowych klientów dowie o możliwości skorzystania z Twoich usług czy zakupu Twoich produktów.
Skoncentruj swoją reklamę.
Chcesz skupić się wyłącznie na wybranych województwach lub miastach? Żaden problem! Możemy pokazywać Twoją stronę tylko klientom, którzy znajdują się w wybranych województwach. Dzięki temu możesz skoncentrować środki i zintensyfikować reklamę w wybranych miejscach.
W tym przypadku, kampania będzie działała tylko w województwie Pomorskim, Wielkopolskim, Łódzkim oraz Mazowieckim. Oczywiście decyzja należy do Ciebie. #todziała