TWOJE REKLAMY W TYSIĄCACH SERWISÓW INTERNETOWYCH

Dzięki współpracy z partnerami Google, Twoje reklamy wyświetlone zostaną w takich witrynach jak np. Onet.pl , Interia.pl , Otomoto.pl

Kampanie Google Ads w sieci reklamowej (graficzne lub tekstowe) mogą być kierowane na wiele sposobów. Możliwe jest wyświetlanie reklam wyłącznie  użytkownikom zainteresowanym Twoim produktem lub usługą.

 

Wyobraź sobie, że sprzedajesz odżywki dla sportowców.

Twoje reklamy możesz kierować następującym użytkownikom:

  • Osobom odwiedzającym strony, na których znajdują się słowa kluczowe związane ze sportem
  • Osobom, które wykazują zainteresowania sportem przeglądając internet
  • Osobom, które w ostatnim czasie odwiedzili konkretne strony (np. witrynę siłowni lub sklep online z artykułami sportowymi)

 

Dodatkowo można określić cechy demograficzne, takie jak wiek lub płeć.

 

Brzmi nieźle?

Reklamy banerowe Google Ads pozwalają na dotarcie do praktycznie 100% użytkowników internetu. Klienci mają większą skłonności do sięgania po znajome produkty niż obce.  Zadbamy o to, abyś został zauważony właśnie tam,  gdzie czeka na Ciebie klient.

 

Najważniejsze cechy kampanii Google Ads w sieci reklamowej:

 

  • Natychmiastowa obecność na stronach partnerów (np. Interia, Gazeta.pl, WP, O2.pl)
  • Pełna kontrola nad inwestycją w reklamę
  • Ponoszenie kosztów jedynie wtedy gdy klient klika na reklamę (wyświetlenia reklamy są darmowe)
  • Mierzalne efekty
  • Zaawansowane kierowanie reklam – tylko do klientów zainteresowanych naszym produktem lub usługą
  • Ustalanie celów kampanii: zwiększenie liczby telefonów, wysłanych formularzy, zwiększenie ilości zamówień w sklepie.
  • Budowanie rozpoznawalności marki oraz utrwalanie wizerunku w świadomości klienta.