REMARKETING W GOOGLE ADS

Dzięki różnorodności funkcji Google Ads, możesz docierać do użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę, ale z jakiegoś powodu nie dokonali zakupu. Remarketing  w Google Ads pomoże w domknięciu sprzedaży.

Pozwoli Ci nawiązać ponowny kontakt z klientami, którzy opuścili Twoją stronę. Możemy wyświetlać im reklamy graficzne np. o treści „Dawno Cię u nas nie było, mamy dla Ciebie 5% rabatu”. Szacuje się, że poprzez remarketing, można odzyskać nawet 73% zamówień, porzuconych przez klienta w koszyku. Nie pozwól konkurencji przechwycić Twoich potencjalnych klientów. #todziała

  • Docieraj ponownie do osób, które w przeszłości wchodziły na Twoją stronę
  • Informuj o aktualnych promocjach
  • Odzyskuj nawet 73% porzuconych koszyków
  • Nie pozwól zapomnieć o swojej firmie byłym / niedoszłym klientom