GOOGLE ADS TO NASZA SPECJALNOŚĆ

Kampanie linków sponsorowanych Google Ads są obecnie najskuteczniejszym sposobem na zwiększenie ruchu na stronie oraz pozyskanie nowych klientów.

Niezaprzeczalną zaletą tej formy reklamy są natychmiastowe efekty – reklama pojawia się w czołówce wyników Google już pierwszego dnia. Klient zadaje pytanie w wyszukiwarce – Ty pojawiasz się na górze strony w wynikami.

 

Tradycyjne formy pozycjonowania (SEO – pozycjonowanie organiczne na wybrane słowa kluczowe) stają się z roku na rok coraz mniej efektywne. Google robi wiele, aby obniżyć efekty SEO na rzecz linków sponsorowanych w sieci wyszukiwania.

Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy wystarczyło użyć kilku słów kluczowych w treści strony, aby ta pojawiała się na atrakcyjnych pozycjach.

 

Pozycjonowanie w formule SEO wymaga wielu miesięcy oczekiwania na efekt oraz dostosowywania do wciąż zmieniających się wytycznych od Google.

Zazwyczaj koszty kampanii SEO w ciągu roku czasu, są porównywalne (lub nawet wyższe) do kosztów kampanii Google Ads.

Pamiętajmy, ze w odróżnieniu do tradycyjnego pozycjonowania, nie mamy ograniczeń do co ilości słów / fraz kluczowych. Płacimy w końcu za kliknięcie w reklamę, nie za samo jej wyświetlenie

 

Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych pozwala na pełną kontrole nad kosztami. Zwracamy uwagę na przejrzystość współpracy, w związku z tym o wysokości budżetu reklamowego decydujesz sam. Wszystkie wpłaty za kliknięcia klient dokonuje sam – na konto Google

 

Prowadzimy kampanie zarówno dla mniejszych firm, jak np. lokalna kwiaciarnia, czy „auto-pomoc” jak również dla znanych na rynku marek.

 

Jeżeli jeszcze zastanawiasz się nad reklamą w wyszukiwarce Google, to warto abyś wiedział że:

97,67% wyszukiwań w Polsce odbywa się za pomocą Google. (dane na maj 2018)

 

 

Najważniejsze cechy kampanii linków sponsorowanych w Google:

  • Natychmiastowa obecność w wynikach google.pl
  • Pełna kontrola nad inwestycją w reklamę
  • Ponoszenie kosztów jedynie wtedy gdy klient klika na reklamę (wyświetlenia reklamy są darmowe)
  • Mierzalne efekty
  • Nielimitowana ilość fraz / słów kluczowych
  • Ustalanie celów kampanii: zwiększenie liczby telefonów, wysłanych formularzy, zwiększenie ilości zamówień w sklepie.